//טיפים לעיצוב מטבחים בעת תכנון בתים פרטיים

טיפים לעיצוב מטבחים בעת תכנון בתים פרטיים


בונים את ביתכם החדש? מתלבטים בכל הנוגע לעיצוב סביבת המטבח? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים ממשרד אדריכלות בחיפה לעיצוב מטבחים בעת תכנון בתים פרטיים.
סביבת המטבח היא ללא ספק אחד מחללי המגורים החשובים והמרכזיים ביותר בכל דירת מגורים ובכל בית פרטי.
כאשר אתם בונים את ביתכם הפרטי עומדת לרשותכם האפשרות לתכנן באופן המיטבי ביותר את סביבת המטבח ובכך להתאימה לכל צרכי האפייה, הבישול והאירוח הנחוצים לכם.
החל משלב התכנון הראשוני של התשתיות ועד לשלב בחירת חומרי הגלם לעיצוב המטבח וזאת בניגוד להליכי עיצוב של מטבחים בתוך דירות מובנות בהן אתם חייבים להתייחס לנתוני התשתית והגדול העומדים לרשותכם ולהתאים את הסגנון העיצוב הרצוי לכם לנתונים אלו.
כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם המצוי בהליכי תכנון של ביתו הפרטי החדש להתמקד בהליך תכנונו ועיצובו של המטבח העתידי בבית כבר בשלבי התכנון המקדימים.

הגדרת צרכי האירוח שלכם

לצורך כך, אנו ממליצים לכם להגדיר מראש את צרכי האירוח, הבישול והאפייה הנחוצים לכם ואת היקף השימוש היומיומי שלכם בסביבת המטבח.
בהתאם למאפייני השימוש הנחוצים לכם, אנו ממליצים לכם להגדיר את סוג המטבח הרצוי לכם.
האם מדובר במטבח העתיד לכלול בתוכו גם פינת אוכל ובמידה וכן תדרשו לקבוע גם את גודלה, האם מדובר במטבח ביתי אשר יכלול בתוכו משטחי עבודה גדולים או קטנים בהתאם לצרכי השימוש הנחוצים להם וכדומה.
לאחר שהגדרתם לעצמכם את הנקודות הנ"ל, אנו ממליצים לכם להגדיר את סוג חומרי הגלם מהם יעוצב המטבח.
כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של חומרי גלם שונים היכולים להוות בסיס עיקרי לעיצוב מטבחכם.
החל ממטבחי עץ מלא בסגנון עיצובי כפרי או רומנטי, דרך מטבחים המיוצרים מאלומיניום בשילוב לוחות זכוכית מחוסמת ועד למטבחי עץ מעובד המגיעים בחיפויים שונים.

תכנון המטבח ושימוש בחומרי הגלם

ברמה הפרקטית, אנו ממליצים לכם לתכנן גוף ארונות מטבח מובנה המיוצר מחומרי גלם עמידים ואיכותיים לאורך זמן.
כך למעשה תוכלו להחליף את חזיתות הארון אחת למספר שנים במידה ותרצו ליצור שינויים עתידיים בסביבת מגוריכם.
מכיוון שהליך תכנון של בתים פרטיים מאפשר לכם ליהנות מקשת רחבה יותר של אפשרויות בכל הנוגע לעיצוב מטבחים, תוכלו לפצל את סביבת המטבח הביתי לשניים.
כאשר בצידו האחד של החלל יעמוד לרשותכם מטבח פונקציונאלי אשר ישרת אתכם ברמה היומיומית.
בחלקו השני יעמוד לרשותכם מטבח יוקרתי ומפואר יותר אשר ישרת אתכם הן ברמת הנראות הכללית של חלל המגורים והן ברמת השימוש במטבח במידת הצורך.

הליכי עיצוב מטבחים המתקיימים במסגרת התכנון המקדים של הבית הפרטי, מאפשרים לכם ליהנות מחשיבה מקדימה בנוגע לכל פרט ופרט באבזור המטבח.
בדומה להליכי עיצוב פנים למשרדים במסגרתם מושם דגש עיצובי על אבזור חללי העבודה בהתאם למטרות העיצוב כגון עיצוב משרדיים הייטק, עיצוב משרדיים יוקרתיים וכדומה.

2022-10-03T11:16:57+03:00
WhatsApp chat
דילוג לתוכן